Innowacyjność przedsiębiorstw Malopolski i Śląska

pod red. Jana Targalskiego

2008, s. 190, ISBN 978-83-7252-406-5
Cena: 28,35 zł

Treść:

  1. Innowacyjność jako problem badawczy.
  2. Innowacyjność społeczeństwa, organizacji i regionu.
  3. Metodyka badań innowacyjności przedsiębiorstw Małopolski i Śląska.
  4. Innowacyjność przedsiębiorstw regionu południowego w świetle badań empirycznych.
  5. Determinanty proinnowacyjnych postaw pracowników w przedsiębiorstwach Małopolski i Śląska w świetle badań empirycznych.
  6. Internet w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych.
  7. Badania innowacyjności przedsiębiorstw w świetle teorii gier.
  8. Eksport a innowacyjność przedsiębiorstw Małopolski i Śląska w świetle badań empirycznych.
  9. Finansowanie działalności innowacyjnej w świetle badań empirycznych.

DrukujE-mail