Wzornictwo przemysłowe jako determinanta konkurencyjności gospodarki

Łukasz Mamica

Monografie Nr 218, 2012, s. 270, ISBN 978-83-7252-600-7
Cena: 52,50 zł

Treść:

  1. Istota wzornictwa przemysłowego.
  2. Ekonomiczny wymiar wzornictwa przemysłowego.
  3. Pozaekonomiczne aspekty designu.
  4. Charakterystyka rozwoju wzornictwa przemysłowego w ujęciu historycznym.
  5. Wzornictwo przemysłowe jako determinanta konkurencyjności gospodarki w wymiarze międzynarodowym i krajowym.
  6. Wartość designu i preferencje z nim związane w świetle wyników międzynarodowych badań ankietowych.
  7. Aktywność firm w zakresie designu a ocena ich produktów przez konsumentów - wyniki badań ankietowych o zasięgu ogólnopolskim.
  8. Design jako czynnik konkurencyjności firm w Małopolsce.
  9. Proponowane założenia strategii rozwoju i promocji polskiego designu.

DrukujE-mail