Opakowania w ochronie konsumenta

Małgorzata Lisińska-Kuśnierz, Marzena Ucherek

2006, s. 190, ISBN 83-7252-304-5
Cena: 29,40 zł

Treść:

  1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej.
  2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów.
  3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwie i ochrony zdrowia konsumentów.
  4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji.
  5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego.
  6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów.
  7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi.
  8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.

Drukuj